" Γνήσιες - Αμοντάριστες - Αυθεντικές Ειδήσεις κόντρα στο κατεστημένο και στα συμφέροντα "

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Η Ελλάδα μας... η κατάντια μας...

Παρακολουθωντας τι συμβαινει στη χωρα μας, μη ξερωντας απο που να αρχισω και απο που να τελειωσω, θα ηθελα να εκφρασω...
και απο εδω τη θλιψη μου, τη λυπη μου, την αηδια μου και την οργη μου. Μας κατεστρεψαν ολοσχερως αυτοι που νομιζουν οτι κυβερνουν τοσα χρονια!!!! Δεν ξερουν ουτε και οι ιδιοι τι εχουν υπογραψει με την τροικα..... Ειδικα εμεις οι νεοι, αχ εμεις οι νεοι... Τι θα κανουμε? Πως θα ζησουμε? Θα παντρευτουμε αραγε? Θα εχουμε λεφτα να κανουμε οικογενειες?
   Ειλικρινα σας λεω καταριεμαι το οτι υπαρχω και ειμαι βαρος στους γονεις που ακομα με ζουν. Ειμαι νεος πτυχιουχος, γνωστης ξενων γλωσσων, υπολογιστων, εχω παρακολουθησει σεμιναρια, εχω προυπηρεσια σε τραπεζα και εχω κανει πρακτικη σε αλλους πανεπιστημιακους φορεις τους κρατους. Το λογικο??? Να ψαχνω μια μονιμη δουλεια αξιοκρατικα, χωρις συμβασεις, stage και οτι οτιδηποτε αλλο που εχει να κανει με βυσμα. Στελνω παντου βιογραφικα. Παντου!!!!!!!!!! Εστω για μια απλη θεσουλα να βγαζω το βασικο μισθο να ελαφρυνω λιγο τους γονεις μου. Δε ζηταμε κατι παραλογο ρε γαμωτο εμεις οι νεοι. Ουτε  να γινουμε διευθυντες ουτε καπεταναιοι. Τιποτα!!!! Ζηταμε απλα μια ευκαιρια στον ιδιωτικο τομεα χωρις εκμεταλλευση! Οσο για τους διορισμους ζηταμε εξετασεις ασεπ αξιοκρατικες, χωρις ορους και εμποδια επιτυχιας οπως π.χ καποιος που εχει γραψει αριστα να παραγκωνιζεται απο πολυτεκνους, εγγαμους κτλ κτλ κτλ! Γιατι εμεις δεν αξιζουμε? Η μηπως εχουμε λεφτα και τα κρυβουμε?? Αυτα τα κριτηρια αξιολογησης ποτε δεν τα καταλαβα. Να εισαι αριστος αλλα να κοβεσαι η να μπαινεις στους τελευταιους  επειδη δεν παντρευτηκες και δεν εκανες παιδια απο τα 22 σου! Ημαρτον πια με αυτο το πρωτοτυπο συστημα της ελλαδας!!!
Πουθενα  μα πουθενα δε μπορω να βρω δουλεια....οχι απλα με απορριπτουν αλλα ουτε καν μου απαντουν... Δεν ξερω τι αλλο να κανω πια......
   Ξερετε ποσοι νεοι πανελλαδικως βρισκονται στη θεση μου????????  Ποσα παιδια ειμαστε απελπισμενα γιατι απλα δεν υπαρχουν ευκαιριες? Ολες οι πορτες ειναι κλειστες!!! Τελικα το να εχεις μια δουλεια και ενα μισθο 600 ευρω ειναι ειδος πολυτελειας σημερα.
  Σας μισω ολους εκει στη βουλη! Ολους ρε!!!!!!! Για μενα οι εκλογες τελειωσαν. Δεν υπαρχει κρατος, δεν υπαρχουν θεσμοι, δεν υπαρχει δικαιοσυνη και αξιοκρατια. Εσεισσσσσς μας καταντησατε ετσι!!! Αλλα ο θεος βλεπει.......και θα πεσει φωτια να σας καψει που πηρατε τον κοσμακη στο λαιμο σας! Αλητες κλεφτες! Μαζι τα φαγαμε ε?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις