του Δημ.Κωνσταντόπουλου
Μην μου πείτε ότι για να γίνει ένα τροχαίο κάποιος οδηγός θα έκανε κάτι λάθος...
Πάντα το ανθρώπινο λάθος θα υπάρχει.
Θέλετε γιατί κάποιος θα είναι αφηρημένος ή τρελαμένος από τις υποχρεώσεις ( έτσι που μας κατάντησαν...)?
Θέλετε γιατί θα υπάρχει κάποιο παθολογικό αίτιο?
Για χίλιους δυο λόγους μπορεί κάποιος να βρεθεί στο αντίθετο ρεύμα ή στην πορεία του απέναντι οδηγού και να πάρει και πολλούς άλλους, που δεν φταίνε σε τίποτα, μαζί του...
Αν όμως ήταν κλειστός αυτοκινητόδρομος? Πόσες ζωές θα είχαν σωθεί? Πόσα νέα παιδιά δεν θα είχαν θυσιαστεί? Πόσα σπίτια δεν θα είχαν κλείσει?
Τόσα δισεκατομμύρια ευρώ "φαγωμένα" και αυτό το καταραμένο πέταλο του Μαλιακού δεν αξιώθηκαν να το φτιάξουν.
Τι έχουν να πουν τώρα όλοι αυτοί που ευθύνονται, στους γονείς του παλικαριού, που χθες άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο?
Τι έκαναν τόσα χρόνια, όταν τα τοπικά ΜΜΕ, οι κάτοικοι της Φθιώτιδας, αλλά και οι συγγενείς των θυμάτων φώναζαν ότι δεν μπορούμε να ποτίζουμε με ΑΙΜΑ νέων ανθρώπων το φονικό πέταλο?
Το μόνο που έκαναν ήταν να κοιτάζουν, πως δεν θα χάσουν τη καρέκλα, τη κουτάλα και το μέλι. Υπάρχει μια εξαίρεση και θα ήταν άδικο να μην αναφερθώ, αν και κινδυνεύω να παρεξηγηθώ από ορισμένους κακόβουλους, επειδή είναι φίλος μου. Ο μοναδικός που ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ για την καθυστέρηση της κατασκευής των έργων στο πέταλο του Μαλιακού , ήταν 10 χρόνια πριν το 2000, ο τότε πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Λαμιέων, δικηγόρος Γιώργος Δούμας, ο οποίος μάλιστα είχε καλέσει το δημοτικό συμβούλιο σύσσωμο να παραιτηθεί εν όψει της επίσκεψης του Κώστα Λαλιώτη, αν ο Υπουργός δεν δεσμευόταν με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Κανείς δεν τον ακολούθησε. Αν τότε, που έρεαν τα χρήματα από την Ε.Ε, είχε ασκηθεί πραγματική πίεση στην κυβέρνηση τώρα όλο το πέταλο θα ήταν κλειστός αυτοκινητόδρομος και θα είχαν σωθεί πολλοί συνάνθρωποί μας, που θυσιάστηκαν όλα αυτά τα χρόνια μέχρι και σήμερα.
Κανείς δεν φρόντισε να υπάρχει ένας ασφαλής αυτοκινητόδρομος. Φρόντισαν όμως να φτιάξουν ΔΙΟΔΙΑ και μάλιστα πολλά. Πάρα πολλά και με υψηλό κόστος διέλευσης. Βλέπετε δεν φτάνει το ΑΙΜΑ νέων ανθρώπων που ποτίζει την άσφαλτο, θέλουν και να μας ΠΙΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ.
Σιγά τώρα μην ασχοληθούν με το κομμάτι του φονικού πετάλου, που δεν έχει γίνει, γιατί θα σκοτωθούν και άλλοι άνθρωποι...Τώρα έχουν πιο σοβαρά πράγματα να κάνουν. Τώρα πρέπει να σώσουν τη χώρα από την χρεωκοπία!!!
ΠΟΙΟΙ???? ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, που μας έφτασαν στον πάτο. Αυτοί που είναι ερωτευμένοι με την καρέκλα και την εξουσία και ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ για τα νέα παλικάρια που χάθηκαν και θα χαθούν στην άσφαλτο, γιατί δεν ήταν άξιοι ή δεν είχαν το χρόνο να ασχοληθούν με το φονικό πέταλο, όταν και όσο θα έπρεπε, αφού προτεραιότητα γι΄αυτούς είχαν άλλα πράγματα...
LamiaReport.gr
Μην μου πείτε ότι για να γίνει ένα τροχαίο κάποιος οδηγός θα έκανε κάτι λάθος...
Πάντα το ανθρώπινο λάθος θα υπάρχει.
Θέλετε γιατί κάποιος θα είναι αφηρημένος ή τρελαμένος από τις υποχρεώσεις ( έτσι που μας κατάντησαν...)?
Θέλετε γιατί θα υπάρχει κάποιο παθολογικό αίτιο?
Για χίλιους δυο λόγους μπορεί κάποιος να βρεθεί στο αντίθετο ρεύμα ή στην πορεία του απέναντι οδηγού και να πάρει και πολλούς άλλους, που δεν φταίνε σε τίποτα, μαζί του...
Αν όμως ήταν κλειστός αυτοκινητόδρομος? Πόσες ζωές θα είχαν σωθεί? Πόσα νέα παιδιά δεν θα είχαν θυσιαστεί? Πόσα σπίτια δεν θα είχαν κλείσει?
Τόσα δισεκατομμύρια ευρώ "φαγωμένα" και αυτό το καταραμένο πέταλο του Μαλιακού δεν αξιώθηκαν να το φτιάξουν.
Τι έχουν να πουν τώρα όλοι αυτοί που ευθύνονται, στους γονείς του παλικαριού, που χθες άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο?
Τι έκαναν τόσα χρόνια, όταν τα τοπικά ΜΜΕ, οι κάτοικοι της Φθιώτιδας, αλλά και οι συγγενείς των θυμάτων φώναζαν ότι δεν μπορούμε να ποτίζουμε με ΑΙΜΑ νέων ανθρώπων το φονικό πέταλο?
Το μόνο που έκαναν ήταν να κοιτάζουν, πως δεν θα χάσουν τη καρέκλα, τη κουτάλα και το μέλι. Υπάρχει μια εξαίρεση και θα ήταν άδικο να μην αναφερθώ, αν και κινδυνεύω να παρεξηγηθώ από ορισμένους κακόβουλους, επειδή είναι φίλος μου. Ο μοναδικός που ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ για την καθυστέρηση της κατασκευής των έργων στο πέταλο του Μαλιακού , ήταν 10 χρόνια πριν το 2000, ο τότε πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Λαμιέων, δικηγόρος Γιώργος Δούμας, ο οποίος μάλιστα είχε καλέσει το δημοτικό συμβούλιο σύσσωμο να παραιτηθεί εν όψει της επίσκεψης του Κώστα Λαλιώτη, αν ο Υπουργός δεν δεσμευόταν με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Κανείς δεν τον ακολούθησε. Αν τότε, που έρεαν τα χρήματα από την Ε.Ε, είχε ασκηθεί πραγματική πίεση στην κυβέρνηση τώρα όλο το πέταλο θα ήταν κλειστός αυτοκινητόδρομος και θα είχαν σωθεί πολλοί συνάνθρωποί μας, που θυσιάστηκαν όλα αυτά τα χρόνια μέχρι και σήμερα.
Κανείς δεν φρόντισε να υπάρχει ένας ασφαλής αυτοκινητόδρομος. Φρόντισαν όμως να φτιάξουν ΔΙΟΔΙΑ και μάλιστα πολλά. Πάρα πολλά και με υψηλό κόστος διέλευσης. Βλέπετε δεν φτάνει το ΑΙΜΑ νέων ανθρώπων που ποτίζει την άσφαλτο, θέλουν και να μας ΠΙΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ.
Σιγά τώρα μην ασχοληθούν με το κομμάτι του φονικού πετάλου, που δεν έχει γίνει, γιατί θα σκοτωθούν και άλλοι άνθρωποι...Τώρα έχουν πιο σοβαρά πράγματα να κάνουν. Τώρα πρέπει να σώσουν τη χώρα από την χρεωκοπία!!!
ΠΟΙΟΙ???? ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, που μας έφτασαν στον πάτο. Αυτοί που είναι ερωτευμένοι με την καρέκλα και την εξουσία και ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ για τα νέα παλικάρια που χάθηκαν και θα χαθούν στην άσφαλτο, γιατί δεν ήταν άξιοι ή δεν είχαν το χρόνο να ασχοληθούν με το φονικό πέταλο, όταν και όσο θα έπρεπε, αφού προτεραιότητα γι΄αυτούς είχαν άλλα πράγματα...
LamiaReport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου