" Γνήσιες - Αμοντάριστες - Αυθεντικές Ειδήσεις κόντρα στο κατεστημένο και στα συμφέροντα "

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΟΛΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΟΥΛΟΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΟΥ

Εδώ και αρκετό καιρό δεν γράφω και απλά διαβάζω και παρατηρώ τους ανθρώπους γύρω μου τι λένε και πως συμπεριφέρονται μέσα σε όλα τα τραγικά γεγονότα που συμβαίνουν στην χώρα μας.
 

Αυτό που βλέπω είναι ότι είμαστε όλοι μας άξιοι της μοίρας μας και όλα αυτά συμβαίνουν γιατί πολύ απλά τα συντηρούμε εμείς οι ίδιοι και θα το κάνω λίγο πιο λιανά.
 

Διαβάζω στα φιλικά μου μπλοκ διάφορες αποκαλύψεις για διαπλοκές πολιτικών, διαβάζω το τάδε σκάνδαλο , διαβάζω την τάδε λύση από τον ανώνυμο αρθρογράφο , διαβάζω για το σύστημα το άδικο που μας εξαθλιώνει , ακούω τον  δίπλα μου να βρίζει την τρόικα , τον παραδίπλα μου να βρίζει την Μερκελ , τον άλλο να λέει ότι όλοι στην βουλή είναι κλέφτες και από δω και πέρα μόνο χρυσή αυγή , βλέπω αυτούς που ψήφισαν τα τρία κόμματα της μαλακό κυβέρνησης να περιμένουν στην γωνία το ξερό κομμάτι ψωμί που τους υποσχέθηκε ο καραμαλάκας βουλευτής – ψεύτης, βλέπω τον χριστιανό να προσεύχεται για τα σημεία των καιρών και την δευτέρα παρουσία που δεν έρχεται αλλά φαίνεται, βλέπω τους γονείς να σκίζονται για τα παιδιά τους προσφέροντας τους λίγο ακόμη υποδούλωση στο κατάλαμπρο μέλλον τους, βλέπω νοικοκυρές να προβάλλονται μέσω της τάδε καινούργιας κουζίνας που αγοράσανε , βλέπω δασκάλους να διδάσκουν σκουπίδια σε αγνές ψυχές , βλέπω εφήβους να έχουν ξεχάσει την εφηβεία τους , βλέπω παππούδες να ονειρεύονται το μέλλον τους χωρίς τους κομμουνιστές κτλ, κτλ, αλλά όλοι θέλουν ελευθερία , αλλά όλοι τους ζητούν δίκιο για την κοινωνία και ταυτόχρονα όλοι τους τρέχουν να πληρώσουν το χαράτσι για να έχουν ρεύμα τα παιδιά τους , όλοι τους τρέχουν να κάνουν ρύθμιση στην εφορία για τα παιδιά τους , όλοι τους πάνε να κλαυτούν στον τραπεζίτη για ένα ακόμη διακανονισμό για το υποθηκευμένο σπίτι τους για τα παιδιά τους. 

Ναι όλα τα κάνουν για το μέλλον των παιδιών τους και αυτοί που δεν έχουν παιδιά το κάνουν για του γείτονα τα παιδιά , ναι αυτή είναι η κλασικότερη δικαιολογία που έχει κάποιος σήμερα όταν τον ρωτάω γιατί τους πληρώνεις;
 

Από την άλλη το σύστημα ξέρει πως λειτουργεί η μάζα , το έχει σπουδάσει το θέμα με άπειρα πειράματα που έχει κάνει
 

Αλλά δεν με ενδιαφέρει καθόλου το σύστημα γιατί πολύ απλά δεν το πληρώνω και ας μου πάρουν τα ντουβάρια και ας μου πάρουν τα υλικά.
Την ψυχή μου δεν θα την πάρουν ποτέ.
 

Και την ψυχή μου δεν θα την πάρουν ποτέ γατί πολύ απλά το εγώ μου το έχω καταστρέψει πολλές φορές και εκεί είναι το μεγαλύτερο κενό της κοινωνίας μας σήμερα , είναι του καθενός το εγώ που τελείως πλασματικά ο καθένας ξεχωριστά νομίζει ότι του αξίζει ένα καλύτερο αύριο, μια καλύτερη δουλειά , περισσότερα λεφτά , μια άνετη ζωή και ρωτάω που τα θέλει όλα αυτά ; μέσα στο σύστημα; χαχαχαχαχαχαχα…
 

Ναι τα θέλει όλα μέσα στο σύστημα γιατί το σύστημα δεν έχει ελευθερία και η ελευθερία είναι τρομακτική και θέλει αγώνα , θέλει θυσία , κάτι που  κανένας δεν έχει την διάθεση σήμερα να κάνει Και είμαι σίγουρος πως ελάχιστοι είναι αυτοί που ξέρουν πραγματικά από ελευθερία γιατί ελάχιστοι είναι αυτοί που παλεύουν να μείνουν έξω από το σύστημα
 

Ας γυρίσει λοιπόν ο καθένας το δάχτυλο στον εαυτό του να κάνει μια προσωπική εκτίμηση της ζωής του , των αρχών του, και αν έχει τα κότσια ας παραδεχτεί το πόσο έχει συμβάλει στο υπάρχων σύστημα
 

Απλά έχω την αίσθηση ότι βολεύει πάρα πολύ το σύστημά γιατί είναι μια καλή δικαιολογία στο να μην κοιτάει ο καθένας τα λάθη του αλλά να κοιτάει των πολιτικών τις κλεψιές
 

Είναι πολύ βολικό να ζεις για το μέλλον των παιδιών σου και ας μην τα έχεις ρωτήσει ποτέ αυτά τι θέλουν
 

ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΟΛΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΟΥΛΟΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΟΥ.










ακης κουστουλιδης
http://filologos10.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις