" Γνήσιες - Αμοντάριστες - Αυθεντικές Ειδήσεις κόντρα στο κατεστημένο και στα συμφέροντα "

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Χριστοδουλόπουλος: "Παίζουμε κόντρα στα κατεστημένα"

Ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος στάθηκε στις διαιτητικές αποφάσεις που έκριναν κατά τη γνώμη του το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ.
Λάβρος κατά των διαιτητών που συνέχεια σφυρίζουν εις βάρος του Παναθηναϊκού ήταν στις δηλώσεις του ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος μετά το τέλος του ντέρμπι ο οποίος υποστήριξε:
"Πριν σας μεταφέρω τις σκέψεις μου θέλω να πω κάτι. Στην ζωή μου ποτέ δεν έχω αποποιηθεί ποτέ τις ευθύνες μου. Για άλλο ένα ματς όπως με τον ΠΑΟΚ φταίμε εμείς οι παίκτες. Δεν γίνεται όμως να παίζουμε συνέχεια με την πλάτη στον τοίχο.
Δεν γίνεται να μπαίνουμε πίσω στο σκορ με γκολ οφσάιντ. Δεν γίνεται να συμβαίνει μόνο σε εμάς. Δεν γίνεται να μην σε αφήνουν να γυρίσεις και πάλι στο ματς δίνοντας πέναλτι και αποβολή. Στο ματς με τον ΠΑΟΚ επειδή ήμουν εγώ και πάλι πρωταγωνιστής μας έδωσαν στο τέλος και ενώ όλα είχαν κριθεί ένα πέναλτι το οποίο δεν υπήρχε. Κόντρα στην ΑΕΚ όμως δεν το έδωσαν.
Νομίζω πως από το καλοκαίρι που έγινε το σκάνδαλο δεν έχει αλλάξει τίποτα. Παίζουμε συνέχεια κόντρα σε όλους και όλα. Είμαστε μόνοι μας και κόντρα σε όλα τα κατεστημένα. Μην φορτώνεται τους φίλους του Παναθηναϊκού για όλα τα προβλήματα που συμβαίνουν στην πολιτική. Δεν είναι πρόβατα οι οπαδοί μας.  Όσο ζούμε ελπίζουμε. Αν κερδίσουμε τον Ολυμπιακό πάμε στον ένα βαθμό. Αυτά έχω να πω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις