" Γνήσιες - Αμοντάριστες - Αυθεντικές Ειδήσεις κόντρα στο κατεστημένο και στα συμφέροντα "

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Πατέρας πυροσβέστη: «Αν υπήρχε ένα ασθενοφόρο, το παιδί μου θα ζούσε»...


Την απουσία ασθενοφόρου από το σημείο της πυρκαγιάς καταγγέλλει ο πατέρας του 28χρονου πυροσβέστη που άφησε την τελευταία του πνοή εν ώρα καθήκοντος στην Ελευσίνα.
«Ο γιος μου ξέρω ότι όταν βρέθηκε στον τόπο της φωτιάς με το όχημα που συνόδευε τον περιφερειάρχη Αττικής Βασίλη Παπαγεωργίου, βγήκε έξω ...

προκειμένου να βοηθήσει τους συναδέλφους του. Ήταν πολύ φιλότιμος και αγαπούσε το Πυροσβεστικό Σώμα. Το υπηρετούσε 4 χρόνια, τον τελευταίο ήταν οδηγός», δηλώνει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Espresso.

«Στο σημείο, όπως έμαθα, υπήρχε έντονος καπνός από τα χόρτα και τα διάφορα εύφλεκτα υλικά που καιγόντουσαν: λάστιχα και ό,τι άλλο είχε παραδοθεί στις φλόγες. Ο γιος μου, με θάρρος, άφησε το όχημα σε ασφαλές σημείο και κατευθύνθηκε προς το μέτωπο. Ο δυνατός αέρας που επικρατούσε στην περιοχή είχε ως αποτέλεσμα σύννεφα πυκνού καπνού να τον καλύψουν", αναφέρει χαρακτηριστικά. Όπως μου είπαν οι συνάδελφοί του, άρχισε να τρέχει για να αποφύγει τον πυκνό καπνό, έχασε την ισορροπία του και έπεσε, αλλά σηκώθηκε και συνέχισε να τρέχει προς το μέρος του αυτοκινήτου του. Μπήκε μέσα, αλλά τότε λιποθύμησε».

Και συμπληρώνει: "Καταγγέλλω πως αν υπήρχε ένα, έστω μόνο ένα ασθενοφόρο στο σημείο της φωτιάς, το παιδί μου σήμερα θα ζούσε. Τον γιο μου τον μετέφερε χωρίς να έχει τις αισθήσεις του στο Θριάσιο νοσοκομείο μια συνάδελφός του που οδήγησε το αυτοκίνητο. Οπως μου είπε, ο γιος μου μέχρι και λίγα λεπτά προτού φτάσουν στο νοσοκομείο, είχε σφυγμούς. Πνίγηκε από τους καπνούς και τελικά πέθανε από την αδιαφορία των αρμοδίων και όχι από μια τόσο επικίνδυνη φωτιά. Δεν είχαν μεριμνήσει να βρίσκεται στον τόπο της φωτιάς ένα ασθενοφόρο. Και το τραγικό είναι ότι σε απόσταση μερικών χιλιομέτρων υπήρχε το Θριάσιο».

Η κηδεία του άτυχου πυροσβέστη θα πραγματοποιηθεί στις 11.00 το πρωί της Παρασκευής στο κοιμητήριο των Αγίων Αναργύρων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις