Χωρίς ταξί από Δευτέρα θα μείνει όλη η Ελλάδα, καθώς αιφνιδίως η ομοσπονδία των αυτοκινητιστών κήρυξε, απεργία διαρκείας, με ισχύ από τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου.
Αιτία, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες ταξί, δεν είναι άλλη από το γεγονός ότι...στο νέο μνημόνιο πέρασε άρθρο που απελευθερώνει την εναλλακτική αγορά ειδικής μίσθωσης, δηλαδή τις λιμουζίνες και τα μίνι βαν, η οποία, ωστόσο, κατά τον «νόμο Βορίδη», αποτελεί κλάδο ρυθμιζόμενο και, δη, με την έγκριση της Τρόικας.
Και αυτό διότι για να κυκλοφορήσει κανείς 7θέσιο ή 9θέσιο ταξί, χρειάζεται είτε ειδική άδεια ταξί είτε να μετατρέψει υπάρχουσα άδεια επιβατηγού δημοσίας χρήσεως.
Η Ομοσπονδία κάνει λόγο για «έναν ακόμη πονοκέφαλο» που «επιφύλασσε στον κλάδο των ταξί ο Υπουργός Ανάπτυξης», καθώς «με τη γνωστή συνταγή του απόλυτου αιφνιδιασμού, το υπουργείο ενημέρωσε σήμερα αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου ότι στο πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή προς ψήφιση την ερχόμενη Τετάρτη περιέχεται άρθρο που ουσιαστικά αφαιρεί μέρος του μεταφορικού μας έργου».
«Είναι απορίας άξιο αυτό που προσπαθεί να κάνει ο κ. Χατζηδάκης. Μόνο ο ίδιος γνωρίζει πως και γιατί μέσα σε μια παράγραφο ικανοποιείται το πάγιο αίτημα του τουριστικού κλάδου, δηλαδή του ΣΕΤΕ, να νομιμοποιηθεί δηλαδή η υποκλοπή του μεταφορικού μας έργου» σημειώνει η ομοσπονδία ταξί και αγοραίων.
Οι αυτοκινητιστές καταγγέλουν ότι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), «παρακάμπτοντας την κυβέρνηση σχεδίασαν και συνεχίζουν να σχεδιάζουν με την τρόικα το μεγαλύτερο μέρος των οικονομικών μέτρων που επιβλήθηκαν στον ελληνικό λαό» χαρακτηρίζοντας τον ΣΕΤΕ ως την «μεγαλύτερη αιτία του κακού».
«Σε καμιά περίπτωση δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Από την Δευτέρα 5 Νοεμβρίου στις 5 το πρωί ξεκινάμε 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, ξαναβγαίνουμε στους δρόμους κι ο Θεός …των τουριστικών χορηγών ας βάλει το χέρι του», καταλήγει η ανακοίνωση.
Αιτία, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες ταξί, δεν είναι άλλη από το γεγονός ότι...στο νέο μνημόνιο πέρασε άρθρο που απελευθερώνει την εναλλακτική αγορά ειδικής μίσθωσης, δηλαδή τις λιμουζίνες και τα μίνι βαν, η οποία, ωστόσο, κατά τον «νόμο Βορίδη», αποτελεί κλάδο ρυθμιζόμενο και, δη, με την έγκριση της Τρόικας.
Και αυτό διότι για να κυκλοφορήσει κανείς 7θέσιο ή 9θέσιο ταξί, χρειάζεται είτε ειδική άδεια ταξί είτε να μετατρέψει υπάρχουσα άδεια επιβατηγού δημοσίας χρήσεως.
Η Ομοσπονδία κάνει λόγο για «έναν ακόμη πονοκέφαλο» που «επιφύλασσε στον κλάδο των ταξί ο Υπουργός Ανάπτυξης», καθώς «με τη γνωστή συνταγή του απόλυτου αιφνιδιασμού, το υπουργείο ενημέρωσε σήμερα αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου ότι στο πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή προς ψήφιση την ερχόμενη Τετάρτη περιέχεται άρθρο που ουσιαστικά αφαιρεί μέρος του μεταφορικού μας έργου».
«Είναι απορίας άξιο αυτό που προσπαθεί να κάνει ο κ. Χατζηδάκης. Μόνο ο ίδιος γνωρίζει πως και γιατί μέσα σε μια παράγραφο ικανοποιείται το πάγιο αίτημα του τουριστικού κλάδου, δηλαδή του ΣΕΤΕ, να νομιμοποιηθεί δηλαδή η υποκλοπή του μεταφορικού μας έργου» σημειώνει η ομοσπονδία ταξί και αγοραίων.
Οι αυτοκινητιστές καταγγέλουν ότι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), «παρακάμπτοντας την κυβέρνηση σχεδίασαν και συνεχίζουν να σχεδιάζουν με την τρόικα το μεγαλύτερο μέρος των οικονομικών μέτρων που επιβλήθηκαν στον ελληνικό λαό» χαρακτηρίζοντας τον ΣΕΤΕ ως την «μεγαλύτερη αιτία του κακού».
«Σε καμιά περίπτωση δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Από την Δευτέρα 5 Νοεμβρίου στις 5 το πρωί ξεκινάμε 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, ξαναβγαίνουμε στους δρόμους κι ο Θεός …των τουριστικών χορηγών ας βάλει το χέρι του», καταλήγει η ανακοίνωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου