" Γνήσιες - Αμοντάριστες - Αυθεντικές Ειδήσεις κόντρα στο κατεστημένο και στα συμφέροντα "

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΚ: Ο παραμορφωμένος γίγαντας του Πακιστάν



Ο 22χρονος Sain Mumtaz από τη Λαχόρη του Πακιστάν πάσχει από μια πολύ σπάνια ασθένεια, εξαιτίας της οποίας έχει παραμορφωθεί το κεφάλι και τα άκρα του.

Ο νεαρός άντρας ζητά απελπισμένα βοήθεια, έτσι ώστε να θεραπευτεί και να μπορέσει να… ερωτευτεί!

Ο Sain πάσχει από το ...


σύνδρομο Proteus, εξαιτίας του οποίου ορισμένα τμήματα του σώματός του έχουν αναπτυχθεί δυσανάλογα με τα υπόλοιπα.

Η κοινότητα στην οποία ζει τον έχει αποδεχτεί, όλως η ασθένεια του έχει προκαλέσει κι άλλα ιατρικά προβλήματα και η καθημερινότητά του είναι πολύ δύσκολη.

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι πάσχει από μια μοναδική παραλλαγή του συνδρόμου αυτού, κι αυτό εξαιτίας της συμμετρικής παραμόρφωσης που έχει υποστεί το πρόσωπο και το κρανίο του.
Ο νεαρός άνδρας πίστευε ότι η δυστυχία που τον βρήκε οφειλόταν σε κάποια κατάρα.
Όμως οι φίλοι και οι συγγενείς του προσπάθησαν να τον βοηθήσουν και να τον εμψυχώσουν ψυχολογικά και τώρα έχει βρει τη δύναμη να αντιμετωπίσει την κατάσταση και να ζήσει όσο πιο φυσιολογικά μπορεί.

Οι ντόπιοι τον αποκαλούν ως τον «γίγαντα φίλο τους» και είναι αποφασισμένοι να βρουν τη θεραπεία για τον Sian, ο οποίος θέλει πολύ να γίνει καλά για να γνωρίσει τη γυναίκα των ονείρων του.
«Είμαι έτσι από τότε που γεννήθηκα. Το πρόσωπο, τα χέρια και τα πόδια μου έχουν διαφορετικό μέγεθος και οι άνθρωποι πιστεύουν ότι είμαι κάτι διαφορετικό. Πνευματικά όμως είμαι καλά και καταλαβαίνω τα πάντα. Ζω, μου αρέσει η ζωή και αγαπώ πολύ όλη την οικογένειά μου, παρόλο που κανείς τους δεν έχει γεννηθεί με κάτι αντίστοιχο. Οι άνθρωποι παλιά με απέφευγαν. Τώρα όμως μου συμπεριφέρονται καλά, κάθονται μαζί μου, μου μιλάνε και με φωνάζουν “φίλε”. Κάποια μέρα ελπίζω να θεραπευτώ για να βρω μια γυναίκα να με αγαπήσει» λέει ο ίδιος.

Ο Sain δεν έχει επισκεφτεί ξανά γιατρό, από τότε που ήταν παιδί και του είπαν ότι έπασχε από το σύνδρομο Proteus και πως δε μπορούσε να γίνει κάτι γι’ αυτόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις