Ένα αφιέρωμα, ρεπορτάζ του Associated Press, για το κίνημα του φθηνού φαγητού φιλοξενεί στην ηλεκτρονική έκδοση της η Washington Post.
Το δημοσίευμα αναφέρεται στο κίνημα της πατάτας αλλά και του αλευριού που τώρα εξαπλώνεται στη χώρα μας λέγοντας πως είναι μια προσπάθεια αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης ώστε να μπορούν οι πολίτες να αγοράζουν πιο φθηνά τα προϊόντα κατανάλωσης κατευθείαν από τους παραγωγούς.
Ο Ηλίας Τσολακίδης, επικεφαλής της εθελοντικής ομάδας δράσης της Πιερίας από την οποία ξεκίνησε το κίνημα της πατάτας μίλησε στο Associated Press και δήλωσε πως όραμά του είναι το κίνημα του φθηνού ελληνικού φαγητού να διαδοθεί και στην Ευρώπη και να εξαπλωθεί. "Έχουμε έρθει ήδη σε επαφή με οργανώσεις και παραγωγούς στην Ισπανία και τη Γαλλία" δήλωσε.
"Το σημαντικό είναι να επωφελούνται από την κίνηση αυτή και οι παραγωγοί αλλά και οι καταναλωτές" δήλωσε η Κατερίνα Τσιρίμπαση, μια καταναλώτρια ππου παρήγγειλε 70 κιλά αλεύρι.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα υπάρχουν ελπίδες αυτό το κίνημα να μπει σε ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο και ο σκοπός του να είναι να κερδίζουν οι καταναλωτές και οι παραγωγοί, χωρίς να εισπράττουν τεράστια ποσά οι μεσάζοντες.
mediagate.gr
Το δημοσίευμα αναφέρεται στο κίνημα της πατάτας αλλά και του αλευριού που τώρα εξαπλώνεται στη χώρα μας λέγοντας πως είναι μια προσπάθεια αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης ώστε να μπορούν οι πολίτες να αγοράζουν πιο φθηνά τα προϊόντα κατανάλωσης κατευθείαν από τους παραγωγούς.
Ο Ηλίας Τσολακίδης, επικεφαλής της εθελοντικής ομάδας δράσης της Πιερίας από την οποία ξεκίνησε το κίνημα της πατάτας μίλησε στο Associated Press και δήλωσε πως όραμά του είναι το κίνημα του φθηνού ελληνικού φαγητού να διαδοθεί και στην Ευρώπη και να εξαπλωθεί. "Έχουμε έρθει ήδη σε επαφή με οργανώσεις και παραγωγούς στην Ισπανία και τη Γαλλία" δήλωσε.
"Το σημαντικό είναι να επωφελούνται από την κίνηση αυτή και οι παραγωγοί αλλά και οι καταναλωτές" δήλωσε η Κατερίνα Τσιρίμπαση, μια καταναλώτρια ππου παρήγγειλε 70 κιλά αλεύρι.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα υπάρχουν ελπίδες αυτό το κίνημα να μπει σε ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο και ο σκοπός του να είναι να κερδίζουν οι καταναλωτές και οι παραγωγοί, χωρίς να εισπράττουν τεράστια ποσά οι μεσάζοντες.
mediagate.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου