" Γνήσιες - Αμοντάριστες - Αυθεντικές Ειδήσεις κόντρα στο κατεστημένο και στα συμφέροντα "

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Έλληνας πουλάει την ψήφο του στο e-bay

Ελληνας έβαλε αγγελία στο e-bay και πουλάει την ψήφο του.

Εγραψε:


“Πριν από λίγες ημέρες, Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ Πάγκαλος, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ  ΨΗΦΟΙ στις  εκλογές.

ΔΕΝ θέλω να τον απογοητεύσω.

ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ πρόκειται πιθανώς να διεξαχθούν  τον Μάιο, γι ‘αυτό ακολούθησα  τη συμβουλή του. 

Πουλάω την ψήφο μου, ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ  οτιδήποτε μου πείτε εσείς.. 

ΔΕΝ χρειάζεται να είναι πολιτικό κόμμα. ΘΑ μου πείτε τι να βάλω στο φάκελο. 

Μόνο όμως εκτυπώσιμα , όπως διαφημίσεις, κείμενα, φωτογραφίες, ΚΛΠ.

ΑΡΧΙΚΗ Η πρόθεσή μου για την ψηφοφορία μου ήταν Λευκό. 

Αλλά, δυστυχώς, ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ  το λευκό..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ δεν θα γίνεται δεκτό είναι ότι αναφέρεται σε ρατσιστικό περιεχόμενο, περιεχόμενο για ενηλίκους, ΒΙΑ, κατάρα.”

Το ebay αρνήθηκε να βγάλει σε δημοπρασία την ψήφο και ο Ελληνας απάντησε

“Αγαπητοί Ebay, μου είπατε ότι δεν μπορώ να πουλήσω αυτό το στοιχείο. 

Είναι σαφές ότι δεν παραβιάζει κανένα κανόνα ή πολιτική. Πουλάω το χώρο μέσα στο φάκελο μου για την ημέρα των εκλογών. 

Δεν είμαι πωλητής της Ελλάδας, είμαι πωλητής μιας υπηρεσίας. Σας ευχαριστώ.”






kafeneio-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις